کارتن دارویی و آرایشی

کارتن آرایشی و بهداشتی با ارائه راهکارهای نوین و بهینه برای نگهداری و استفاده از محصولات آرایشی

 و بهداشتی، تاثیر قابل‌ توجهی در صنعت زیبایی داشته‌ اند. این محصولات باعث بهبود تجربه کاربران و ارتقاء کیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی می‌شوند.کارتن آرایشی و بهداشتی با ترکیبی از نگهداری بهینه، حفاظت از محیط زیست و تأثیر در صنعت زیبایی، به یک محصول جذاب و کارآمد در حوزه زیبایی و بهداشت تبدیل شده‌ است. این محصولات نه تنها به کاربران امکان استفاده آسان از محصولات آرایشی و بهداشتی را می‌دهد، بلکه با طراحی‌ خلاقانه و زیبا نیز تجربه ی جذابی به محصولات اضافه می‌کند. با افزایش توجه به بهداشت و زیبایی، کارتن آرایشی و بهداشتی به یک جزء ضروری در روتین‌های زیبایی و بهداشتی مختلف تبدیل شده‌اند. انتخاب این محصولات به کاربران اطمینان می‌دهد که محصولاتشان به درستی نگهداری می‌شود.

از دیگر بسته بندی ها در محصولات بهداشتی می توان به مواد شوینده اشاره کرد که بسته بندی مواد شوینده و بهداشتی با توجه به ترکیبات شیمیایی آن و لزوم به نگه‌داری آن تحت شرایط خاص، امری ضروری 

به شمار می‌رود. از این رو لازم است تا در انتخاب بهترین کارتن بسته بندی مواد شوینده و بهداشتی استانداردهای لازم رعایت شود. بسته بندی مواد شوینده برای حمل  نگهداری مواد داخل آن بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. همچنین تنوع کارتن‌های بسته بندی مواد شوینده به دلیل کاربردهای مختلف آن نیز متفاوت می باشد. بنابراین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان طراحی، چاپ و بسته بندی و کارتن سازی برای انتخاب بسته بندی مناسب محصول می تواند کمک کننده باشد.

در طراحی بسته بندی مواد شوینده یکی از فاکتورهای مهم و ضروری که باید مورد توجه باشد استقامت کارتن می باشد تا بتواند از محصولات و محتویات داخل جعبه مواد شوینده و سلولزی حفاظت کند و مانع آسیب رسیدن به محصولات شود. جنس کارتن فاکتور موثر در مقاومت بسته بندی و کارتن مواد شوینده است .

از جمله محبوب ترین و بهترین کارتن مواد شوینده  بهداشتی، کارتن های پلاست هستند که جزو پر استفاده ترین و از انواع مقاوم بسته بندی و کارتن مواد شوینده می باشد.استحکام کارتن بسته به مواد داخل آن به دوگروه سه لایه و پنج لایه تقسیم می شود . ترکیبات ورق های سه لایه و پنج لایه در کیفیت و نگهداری جهت حمل بار تاثیر بسزایی دارد از این رو با توجه به تحمل بار و قیمت بصرفه از سوی مشتری انتخاب می گردد .

 

 

 

گاهی اوقات استفاده از برخی بسته بندی های مواد دارویی باعث ایجاد نگرانی در مصرف کننده میشود و یا اینکه نیاز به اشغال فضای کمتری در نگهداری می باشد  لذا نوع دیگری از بسته بندی این محصولات بصورت چیدمان در سینی های کارتنی در نظر گرفته شده است . سینی کارتنی از ورق کارتن 3 لایه و 5 لایه تولید می شود، جنس این نوع از ورق کارتن ها ای فلوت یا سی فلوت می باشد . معمولاَ از ای فلوت سه لایه برای تولید سینی مقوایی استفاده می کنند، قیمت مناسب به همراه اشغال فضای کمتر، دلیل استفاده از این نوع مقوا می باشد.سینی های کارتنی قابلیت چاپ به صورت تک رنگ و دورنگ را دارند. جنس کاغذ این نوع سینی ها کارتن کرافت می باشد برای اینکه قابلیت چاپ روی کارتن به راحتی انجام بگیرد. در صورتی که بخواهید از سینی مقوایی سفید استفاده کنید، برای تولید آن باید لایه داخلی کرافت قهوه ای رنگ و لایه بیرونی عمدتاَ کاغذ سفید باشد. امروزه در اکثرا داروسازی ها برای بسته بندی محصولات دارویی مانند شربت از سینی استفاده میشود .

×