کارتن لوازم برقی و خانگی

بسته بندی در صنعت لوازم خانگی به علت ارزش و مبلغ بالای کالا، یکی از مهمترین بخش های پیش از تولید می باشد. با توجه به سنگین بودن لوازم خانگی و با ارزش بودن جنبه های محافظتی لازم است بسته بندی با کیفیت بسیار بالایی استفاده شود. در این صنعت هزینه در

 بسته بندی در مقابل مبالغ خسارت بار بسیار ناچیز است. کارتن لوازم خانگی جهت استفاده در جابه جایی ها معمولا تا مدت زیادی نگهداری می شود، به همین دلیل تاثیر به سزایی در برند سازی دارد.

بسته بندی لوازم خانگی خصوصا در سایزهای کوچکتر از نظر ظاهر بهتر است خلاقانه و جذاب باشد تا خریدار را ترغیب به خرید آن محصول نماید. یک بسته بندی خوب باید متناسب با محصول طراحی شود چرا که حتی اگر کارتن ما بزرگتر یا کوچکتر از حد مجاز برای کالای ما باشد مقاومت آن را از بین می برد و هنگام جابه جایی موجب آسیب محصول و پارگی کارتن می شود.

گروه تولیدی پارس کارتن درخشان با طراحی مناسب و ارائه کارتن مرغوب و با کیفیت در خدمت شما تولید کنندگان محترم می باشد.

از ویژگی های مهم کارتن لوازم خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد :  

محافظت در برابرسرما و گرما

جلوگیری از آفتاب خوردگی

محافظت در برابر رطوبت

جلوگیری از فشار و ضربه

معرفی کالا ، شرکت و خدمات مربوطه

ایجاد کیفیت و ارتقا و فروش کالا

 

انواع کارتن لوازم خانگی بر اساس ضخامت :

سینگل فیس :این نوع کارتن با استفاده از کاغذ کنگره و کاغذ لاینر تولید شده که اغلب در کارتن لمینتی کاربرد دارد همچنین برای

 تقسیم بسته بندی و به نوعی محافظت از محصول نیز به کار می‌رود.

ورق سه لایه : این ورق ها از یک لایه کاغذ کنگره و دولایه کاغذ لاینر تشکیل شده و برای تولید انواع جعبه و کارتن مورد استفاده قرار می گیرد . استحکام این ورق ها به نسبت ورق سینگل فیس بیشتر است .

ورق پنج لایه : در تولید این نوع کارتن ها از دو لایه کاغذ کنگره و سه لایه کاغذ لاینر استفاده می شود . کارتن های تولیدی از ورق پنج لا برای اجسام با وزن زیاد طراحی شده و میزان آسیب پذیری محصول را تا حد زیادی کاهش داده و به حدود صفر می رسانند . این کارتن ها مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند. 

 

برای آشنایی بیشتر از انواع ورق ها در همین سایت به بخش انواع ورق می توانید مراجعه کنید .

 

×