کارتن میوه و صیفی جات

بسته بندی های میوه ها و صیفی جات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند آن هم به دلیل آسیب پذیری بالایی که این محصولات دارند.  به همین دلیل برای

 جلوگیری از آسیب دیدن و له شدن میوه ها و صیفی جات، کارتن هایی طراحی می کنند که در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان دهند. برای نگهداری از این محصولات باید از سردخانه ها استفاده کرد و افرادی که این کار را انجام می دهند باید تجربه و تخصص زیادی داشته باشند. کارتن میوه و صیفی جات صادراتی را با کمک کانتینرهای یخچال دار به کشورهای مختلف صادر می کنند.

 

کارتن میوه ی مناسب علاوه بر اینکه از میوه نگهداری می کند، فروش میوه و محصول را افزایش می دهد، زیرا کارتن اگر زیبا و شکیل باشد نگاه مشتری را به سمت خود جذب می کند. روان شناسان معتقدند که اگر با اولین نگاه رضایتی در وجود انسان شکل بگیرد، این رضایت سبب می شود

 تا انسان همواره به دنبال همانی برود که رضایتش را جلب کرده است همین امر موجب می شود تا مشتریان از بین برند های مختلف، برند شما را انتخاب کنند و در نتیجه، فروش شما افزایش پیدا می کند .

 

   

کارتن های بسته بندی صیفی جات معمولا کارتن های سه لایه و پنج لایه هستند. اغلب برای صادرات صیفی جات از کارتن های پنج لایه استفاده می کنند. کارتن های میوه و صیفی جات بدون چاپ و یا با چاپ مخصوص آن هم به صورت لمینتی تولید می شوند و در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرند . زمانی که شما برای میوه ها و صیفی جات خود از بسته بندی های کارتنی استفاده می کنید، علاوه بر داشتن کارتن باکیفیت، می توانید بر روی آنها طرح های خلاقانه ای چاپ کنید تا در نتیجه آن فروش شما به صورت چشم گیری افزایش پیدا کند . گاهی اوقات شما می توانید طرح های خود را به صورت اختصاصی به همراه برند و لوگو بر روی کارتن ها چاپ کنید. بهترین چاپی که می توانید انجام دهید چاپ لمینتی است که در برابر رطوبت بسیار بادوام است .

کارتن میوه تک ردیفه به نوعی طراحی شده است که صرفاً یک ردیف میوه را در آن قرار می دهند. این جعبه کارتن برای میوه هایی مناسب است که بافت نرمی دارند و در صورتی که روی هم چیده شوند احتمال له شدگی آن ها زیاد است. مثل خرمالو، شلیل یا هلو.

 

کارتن میوه دو ردیفه ارتفاع بیشتری نسبت به سایر انواع کارتن های میوه دارد. به همین دلیل این امکان فراهم است

 که تعداد بیشتری از میوه ها را به شکل دو ردیف روی هم بچینند. میوه هایی مثل سیب یا

 میوه های مشابهی که نسبت به فشار مقاومت بیشتری دارند در جعبه میوه دو ردیفه قرار می گیرند.             

      

 

×