کارتن مواد غذایی

تولید کارتن مواد غذایی در کارخانه کارتن سازی هم از نظر بهداشتی و هم از نظر ظاهری اهمیت بسیاری دارد . 

همانطور که می دانید در همه کشورها محصولات مواد غذایی در کارتن بسته بندی مخصوص روانه بازار می شود تا در صورت وجود هرگونه مشکل پیگرد قانونی داشته باشد.

کارتن های بسته بندی مواد غذایی معمولاَ از موادی مانند مقوای مقاوم و قابل بازیافت تهیه می‌شوند. این کارتن ها معمولاَ برای بسته بندی محصولاتی مانند غلات،انواع کنسرو، نوشیدنی ها ، شیرینی‌ها و… استفاده می‌شوند.

بسته بندی محصولات در صنایع غذایی خاص است ، زیرا باید محتویات داخل بسته حتی پس از ساعت‌های طولانی حمل و توزیع،  تازه و ایمن برای مصرف باقی بماند.  به همین دلیل محصولات خاصی به انواع خاصی از مواد بسته بندی نیاز دارند که از آنها در برابر درجه حرارت ، دستکاری و غیره حافظت نماید. مواد غذایی منجمد، مواد غذایی خشک و مواد غذایی قابل خراب شدن، برای حفظ طراوت و تازگی به انواع مختلفی از بسته بندی نیاز دارند . طراحی جعبه مواد غذایی باید نشانگر نام تجاری شرکت تولید کننده آن باشد و اطمینان حاصل 

کنید که بسته بندی انتخاب شده برای محصول غذایی شرکت شما برای مخاطبان جذاب است .

از این رو گروه تولیدی پارس کارتن درخشان با در بر داشتن طراحان حرفه ای در این زمینه این اختیار را به مشتری می دهد که در زمینه طراحی و چاپ برند خود با سلیقه پیشنهادی بر روی کارتن و جعبه در بازار فروش سهم بسزایی داشته باشد.  

×